Wednesday 16 March 2011

ting..tong

sejak dua menjak ber blog ni..bukan main...hahah..ada je la benda nye yang nk diluahkan...heheh..
eh..bukan la...ada je benda yang rasa nya boleh dikongsikan bersama...al-maklum la...kita kan manusia...tak lari dari berbuat masalah...kan2....

hah...hari ni sebenarnya bukan nk ckap pe...cuma skung ni musim test 2 da bermula...(cepat sangat rasanya..tetibe da test 2..huhu)..mana tak nya...baru je rasa habis test 1..tetibe test 2 plak menyusul...haish...pening suda kepala...actually bila bab belajar ni aku tak la pening mana pn sbb da taw mmg tu la motif asal aku datang UPM ni....iaitu..BELAJAR..STUDY...N sewaktu dengannya....
faculty of engineering
my university ;)

so tak jadi masalah la benda tu...tapi satu yang aku kalut skit bila kje yang datang bertimbun...al-maklum la...sejak dua menjak pegang jawatan kat kolej yang aku duk ni mmg banyak la kje nye...hehheehhe...ditambahplak skung ni aku menjadi timbalan pengarah merangkap ajk protokol untuk malam seri gemilang (hi-dinner kolej)..makin bnyk la kje nye..dengan test g..kje MTM g...fuh...sangat mencabar...kadang2 tu rasa nak menjerit je...tapi apakan daya..nama lagi tanggungjawab...kan...so kne fullfill kan la tanggung jawab tu...kalau tak..larat ke nk menjawab time akhirat nnt..wah....huhhuhu
masquerade

apa pn skung ni mmg waktu yang sangat mencabar bagi aku...banyk benda yang aku kne tempuh..bagi aku segala yang mendatang tu bukan masalah tapi sebagi cabaan untuk aku menjadi manusia yang berguna...tak kira la masalah kawan ke...kerja ke...belajar ke...aku akan cuba sedaya upaya untuk tempuh benda tu dengan tenang selagi terdaya...insyaallah aku pasti akan berjaya menempuhnya...sereously..aku tak sabo nk habiskan penggal jadi MTM ni..huhuhu..lagi berapa bulan je lagi...huhuh pas ni bebas la..hahahah
stress

freedom ;p



2 comments: