Tuesday 22 March 2011

saje2....

ASSALAMUALAIKUM......lama rasanya tak menulis blog ni..baca je blog orang..tapi blog sendiri tak nk compose...huhuhu.....ini adalah coretan mengenai kehidupan diriku sepanjang beberapa hari ni...huhuhu..bukan pe...saje je nk cte..ape yang da berlaku.....

beberapa hari lepas aku demam...sampai tak p kelas....adeh....adeh,aku mmg tak pernah ponteng kelas kalau tak de sebab...tapi apa kan daya...aku tetibe jatuh sakit plak...tak larat nk bangun....sakit kepala yang teramat n badan tetibe menggigil tak tentu pasal....hahah....time tu la nak mengidam bubur la...pe la..huhuhuhu

keesokan harinya aku beransur ok..tapi nk buat macam mana.....kerja mesti dilakukan...siang aku ke kelas...malam plk aku ada rehersal dinner....malam tu mmg mencabar..da a aku dengan tak sihat,orang plak yang tak berapa nk bagi kerjasama....haish..mmg aku mengamuk malam tu...tapi disebalik aku mngamuk tu..bonda tersayang msg...tanya sihat ke tak..nk mak ambik ke tak....berbunga2 hati aku...ye la..anak nya tak siht...mmg nk bawak balik umh la....so aku pn blik la umah....

sepanjang kat umh...wah..mmg dapat rehat yang cukup...tido all the time..makan all the time..heaven nye...dapat makan masakan mak...uuuuu...dap ee....(mmg gemok la kalau dok umah..heheh)...pas tu dapat plak tgk HIKAYAT MERONG MAHASUASA,....;p dengan yang terSAYANG...hehehhe..mmg best...so far...balik umah ni mmg boleh menenangkan jiwa..tak kira la berapa banyak masalah yang kita hadapi....mmg bagi aku..bila balik umah..dapat bersama mak ngan abah..is the most sweetes moment la...heheh....esok ni ada test..tapi tak sedo diri lagi....chow..as-salam...;)

P/S - to be continue.....;p

No comments:

Post a Comment