Monday 28 March 2011

terasa

nth kenape....sejak dua menjak ni...senang sangt nk terasa...macam hati gadis suda...huhuhu....aku pn kadang2 tak taw knape..tapi adakah ini semua ada kaitan dengan aku yang semakin hari semakin stress????aku pn tak pastu..tapi kalau dipikir logik akal....mmg la..nk buat macam mana kan.,.mungkin da mmg ketentuan nya macam tu...ikutkan aje la...kalau tak diturutkan.aku yang pulak merana....kadang2 tu sampai aku rasa macam lebih baik jadi kera sumbang berbanding jadi katak luar tempurung.....

bak kata orang la...lebih baik tak taw dari taw..bila taw..macam2 la perasaan ni timbul...ada yang terasa la..ada yang kecik hati,itu la,ini la....huhuhu.....mmg stress...aku rasa..untuk orang yang macam aku,sentiasa berfikiran positif tak kira la dalam apa jua keadaan...sesungguhnya ia akan mengajar aku untuk menjadi lebih sabar dalam menghadapi pelbagai jenis ragam manusia....

sesungguhnya aku amat bersyukur sbb aku ni mmg jns yang suke ckp lebih..itu la..ini la...tapi aku tak buat pn benda tu,....cnthnya macam ni...aku selalu pikir nk buat jht kat orang....tapi at the end...ak tak buat pn.kadang2 sampai kne kat aku blik...huhu..apa la...choi sangt.apa pn tak pe la..lepas aku da story mory kat sini...aku rasa skit lega...

i need to be change..masih tak terlambat....i knw that i can do it to....

No comments:

Post a Comment