Monday 28 March 2011

ape2 aje

semakin hari aku semakin stress plak rasa,...aku pn tak taw knpe...hahahha...kadang2 benda tu datang dengan masalah diri sendiri rasanya....nth la...mak ngn abah slalu ckp...kita tak ley nk salah kan orang kalau ada sesuatu yang buruk berlaku kat kita....itu mungkin balasan dari yang Maha Esa terhadap perbuatan kita dimasa lampau....tapi apa kan daya...aku redha dengan ketentuannya...


tetibe jadi baik plak kan....


al kisah..kje makin hari makin bertambah..walaupun da nk habis semester..makin hari makin banyk kje yang perlu dibereskan..kje sendiri..kje orang...kje yang tetibe datangnya dari entah kemana...hhahaha..kje3...selagi tak tutup mata,kje3.....


berbalik kepada beberapa hari lepas, MALAM SERI GEMILANG telah dilansungkan dengan gilang gemilang (gilang ke???gemilang ke?????)huhuhu..biar ku saja yang tahu...
nth kenape..kebiasaannya bila aku dapat buat sesuatu event seperti apa yang dirancang, aku akan rasa puas hati...tapi aku tak taw la knpe....malam tu bagi aku biasa je..besides..habis je event tu aku rasa macam ada serba yang tak kne dengan aku...paling menyedihkan...aku tak de pn gambar time majlis tu...kehulu kehilir cam orang bodoh dalam hall tu...hahahhaha....siap kne perli lagi dengan kak bes2...hahah..tak kisah la..aku hanya buat kje aku je....


over all majlis tu jalan dengan lancar..cuma, biasa la...ada masalah teknikal skit..tapi bagi aku tu bukan la masalah utama sbb dari awal lagi mmg ada masalah skit2....apa pn semua pn da berjalan dengan lancar...tapi kali ni tak de gambar yang dapat di kongsi sbb mmg aku lansung tak de gambar time malm tu...


sehabisnya malam tu,ada la 2 benda aku yang tertinggal...satu,gel mandian aku yang baru beli da tettinggal kat hotel n da habis wakaf bagi kawan2...2nd is extension wire aku..rasanya da kekah nth mana...huhuhu...selamat dunia akhirat...kalau ada,ada la..kalau tak de..nk buat camne kan...rehda je la....


balik je dari msg,aku tak pikir pe dah...aku trus tido..pagi2 bangun trus balik umah bertemu dengan parents yang tersayang.....alhamdullillah...hilang sket stress...tapi bila balik je kolej..trus stress balik...rasa malas nk jumpe sesape pn..malas nk buat kje..malan nk buat smeua benda..huhuhu..tapi apa kan daya...aku hanya insan biasa...buat je apa yang termampu...huhuhu..bangun pagi2 berjaga siapkan semua kerja yang patut disiapkan...walaupun ada yang tak dapat nk dihantar ontime...tapi aku puas hati sbb aku da buat apa yang termmpu...


hidup mesti diteruskan...berthan la wahai manusia yang bernama AMIER....skit je lagi..sepas ni da boleh cuti panjang...huhuh..akalu bleh,...hahahha....chow...;)

No comments:

Post a Comment