Sunday 13 March 2011

siblings

tetibe teringat kat adek beradek..nth pasai pa pn tak taw...huhuhu
ni la adek beradek ku..actually...aku ada 3 orang adek beradek je...yang dari hujung sekali..wan,muzaffar (adek),kak deq-are, and marina (baby)

adek n baby la adek beradek betul..deq-are tu sepupu..kira kazen kesayangan la...wan plak anak angkat mak abah aku merangkap adek angkat aku...

raja muhammad muzaffar bin raja mahadi aka adek..dia adek pertama aku...skung ambik ee engineering kat uthm...dia ni sempoi je..tapi panas baran..tu je la part yang aku tak gemo ngan dia ni..yang lain dia mmg tiptop...

raja noor marina bt raja mahadi or baby..my youngest n the only sista in my siblings..no other than her...sangat playful..main2 je kje nye..suke melaram..biasa la..mengikut mak nye..huhuhu..form 5 kat sekolah menengah teknik sungai buloh..yang ni mengikut jejak lankah abng nye..ambik civil gak...habis anak2 pak raja jadi engineer...jngn jadi enjinnyor da la ye..huhu..tu yang selalu mak aku ckp...heheh...tapi tak taw la si baby ni nak jadi ke tak engineer..btw dia ni ramai sangat pemint..kadang2 merisaukan n kadang2 melemaskan aku pn ada gak...

nor zuraiha or deq are...ni lagi sorang..kazen terbaek yang pernah dihasilkan...mmg tak ley nk diungkapkan lagi...dia keje kat sekolah padang tembak...dia jaga makmal komputer..senang cite..makmal tu dia punye...heheh...mmg sempoi..sangat best n yang paling best..dia ada bf kaye..kapten kapal..melets...;)

last but not least azwn zahari atawpn wan...dia ni spesel skit...aku kenal dia ni time dip kat politenik shah alam ataupn PSA...dia ni kiranya cam budak pandai la..dapat buat pengecualian banyak...so dia ambik subjek 2nd sem...mmg melets..huhuh..aku cemburu gak time tu..tapi nk buat macam mana...rezeki tak de...dia ni datang dr jengka pahang..anak felda la...huhu...asalnya aku bawak dia balik umah aku sbb balik weekend dia tak balik..so aku ada assgnment n dia pn ada..dia mintak aku ajarkan..huhuh...so aku ajak la..sejak dari hari tu...dia pn rajin gak la datang study ngn aku kat umah aku bila hujung minggu...so aku mak n abh aku decide nk ambik dia jadi anak angkat..sampai la skung...skung ni dia kje kat DBKL....huhuhu
cukup kot setakat ni...nnt cite ag..huhuh...;)

No comments:

Post a Comment