Thursday 17 March 2011

demam....

ntah kenape hari ni tetibe plak nk demam...

cite nyer bermula macam ni...mula2 as usual aku bangun pagi bersiap2 nk p kelas...tak de la plak rasa nk demam ke pe....so setelah siap aku p la kelas...yang best nye..kelas hari ni tak de n aku tak taw pn kelas tak de hari ni..huhuh..ye la...last kelas hari tu...kitaorang tanya la lecturer "hari khamis ni ada kelas ataw tak de????" so dia reply balik dia ckp "awak datang je..nnt saya bagi taw"..so aku pn dengan beberapa orang dak kelas aku p la...sesampainya aku kat kafe fac aku tgk kafe lengang...tak de dak kelas aku..so menggelabah la aku..bergegas p kelas....masuk2 je...tak de sape pn..just yang ada dak kelas aku yang tak sampai 10 orang n dak kuliah aku yang lain...aku tunggu sampai kul 9 mmg da tak de so aku ambik keputusan untuk p makan ngn dak kelas aku yang lain....

pening kepala dibuatnya...
so aku pn makan n tunggu la kat kafe...ye la..kebiasaannya aku mmg tak balik bilik sebb aku malas nk ulang alik...so trus stay sampai next kelas....tapi nth macam mana aku plak terasa nk demam...tapi aku malas nak layan...so bila time mathe aku pn rasa da tak sedap badan..mmg tak ley focus dalam kelas...nota pn aku tak salin..aku pnjam dak kelas aku punya...hajat dihati nk balik bilk rehat kejap..so aku balik bilik n tido...bila sampai waktu dan ketika nya..untuk next class...aku mmg tak larat lansung nk bangun...so aku tido sampai la petang....mmg tak larat gile..nk makan pn tak lalu..huhuhu...

lebih kurang macam ni la...huhh
nth bila da tak berapa nk sihat ni mula la rindu kat mak abah...rindu kat bubur mak..huhu...miss them so much..huhuh...nk balik je rasa tapi ada benda yang nk kne setelkan..haish...

apa pn bila da demam ni nk buat kje pe pn terbantut....nasib la ada kawan yang tolong aku..seyes tak larat gler...tido dlu..chiow...


1 comment:

  1. take care then, tak g PKU ke? jangan lupa makan ubat okay.. :)

    ReplyDelete