Saturday 4 June 2011

kawen oh kawen...

assalamualaikum wbt...hari ni je ada dekat 4-5 jemputan kenduri...semuanya datang dari kawan dan sahabat handai...tapi malangnya 1 je yang aku sempat pegi...2 dipahang  2 di kl...so 4 la jadinya...1 dari 4 adalah kawan kelas time blajar kat politeknik shah alam dlu...mohamad khairani ataw lebih mesra dengan panggilan khai...ni adalah orang ke-3 dalam senarai dak kelas DKA A yang telah berkahwen...yang pertama adalah orang paling tue dalam kelas iaitu abng long aka saudara hishamuddinn...second adalah saudara khalida or ida..n yang terbaru ni saudara khai....apa pn selamat pengantin baru kepada mereka semua...



apa pn bila setiap kali kawen dapat la pengubat kerinduan kat dak2 kelas..walaupun tak dapat jumpe dengan semua tapi dapat la jumpe..masing da matang...matang ke???hahaha..apa pn..semua nya da lain..da berubah...kebanyakan nya semuanya da keje...da berkereta...wah..sumpah jeles...bila la aku nk dapat kete...hahaha

insyaallah ada la tu nnt kan...btw kepada kawan2 yang aku tak dapat hadir ke kenduri kawen kakak n abng korang...sory sangt2...tapi insyaallah kalau korang kawen aku akan datang...jangan risau k...aku janji..wah..da janji ni...huhuhu....jangan simpan dalam hati..jangn plak bila aku kenduri t korang tak nak datang plak...kesian aku...huhuhu...apa pn selamat menerima insan baru dalam kehidupan korang n semakin meriah la...best2..family da semakin besar..best wei....apa pn miss you guys...huhuh..(tetibe kan...:p)

apa pn...selamat semuanya dunia dan akhirat....lepas ni giliran sape plak yang akan kawen..wah..exited ni..huhuhu...

antara yang hadir
who's next...???hehhe

btw di kesempatan ini nk mengucapkan happy birthday to Mr.Q...semoga panjang umur n dimurahkan rezeki...kepci2..hahhaha...

4 comments:

  1. pasni turn raja plak kawin..yeayyyy!!!! im waiting ur invitation card occay... if xdapat..along mngamuk kat kenduri ko nnti..hahahaha..^_^ seronok dapat jmpa korg sume...

    ReplyDelete
  2. omg..why me..????tk elok langkah bendul kakak2 n abng2 nih...huhuh...

    ReplyDelete
  3. nice to meet u oolsss...hehehe..raja,mata kelas gitu semalam...hehehehe

    ReplyDelete
  4. hahahah...rabun la lin..hehhehehe

    ReplyDelete