Wednesday 22 June 2011

3rd day masum

BULETIN
Hari kedua kejohanan masum di UPM diteruskan lagi. Banyak pingat emas diperolehi oleh kontinjen UPM. Antaranya adalah dari sukan olahraga dimana dalam acara 100m (L & W)  telah menobatkan pelari dari UPM sebagai raja dan ratu pecut kejohanan masum bagi edisi kali ini. Selain itu,pengat emas juga disumbangkan oleh skuad tenpin bowling di mana Kevin Tan telah Berjaya memperoleh pingat emas dengan 1258 jatuhan pin. Skuad skuasy UPM juga tidak menghampakan dimana skuad wanita skuasy teleh menyapu bersih pingat yang dipertandingkan pada hari ini. Wakil tunggal skuasy perseorangan lelaki, Ivan Yuen turut menyumbang pingat emas kepada kontinjen UPM. Keputusan tidak rasmi bolehlah merujuk kepada jadual yang telah disediakan.
Diharap kecemerlangan kontinjen UPM pada hari ini dapat membakar semangat kepada rakan-rakan atlet yang lain bagi menyumbangkan pingat kepada kontinjen UPM sekali gus dapat menaikkan kedudukan UPM didalam temasya masum kali ini.
Bagi sukan-sukan yang layak ke peringkat seterusnya seperti bola baling, bola tampar, ragbi, pencak silat dan lain-lain, diharap dapat memberi saingan yang sengit kepada pihak lawan masing-masing.

















No comments:

Post a Comment