Monday 18 April 2011

MAJLIS TERTINGGI MAHASISWA 2010/2011

cite p sabah tak abes g..skung nk buat cite lain plak....huhuhu

officially...tanggal 17 april 2011 maka jawatan setiausaha agung mtm kolej sepuluh sesi 2010/2011 dibubarkan..n mantan la aku jawabnya....tetapi..air yang tenang jangan disangka takde buaya...mungkin itu bukan ungkapan yang sesuai tetapi itu lah yang terjadi pada diriku...blom sempat nk merasa jadi mantan...aku telah diserap masuk ke barisan MTM sesi 2011/2012..kali ni sebagai timbalan presiden 1...dalam keadaan yang agak terkejut...aku menerima jawatan ini dengan hati yang sangat bercampur baur...



sesungguhnya kepercayaan yang diberikan takkan ku sia2kan...mungkin berat bagi diriku ini untuk memikul jawatan yang bagi aku berat untuk digalas...namun aku yakin..bantuan yang akan diberikan oleh rakan seperjuangan yang lain akan dapat aki bersama2 rakan2 yang lain untuk meneruskan kecemerlangan deligasi k10 yang sebelumnya...

MTM K10 2010/2011











apa pn...sebelum aku terlupa..aku ingin mngucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga kpd semua barisan mtm sesi 2010/2011 especially kat top 5..barn,esso,pojan n bedom yang bagi kepercayaan kat aku untuk memegang port folio sebagai SU mtm...bukan mudah untuk orang yang kurang pengalaman tetiba naik menjadi seseorang yang tinggi pangkatnya...tapi itu adalah cabaran...bukan mudah untuk survive dalam dunia "junior"..tapi disebabkan kepercayaan yang diberikan...seneority semakin hari semakin hilang membuatkan aku lebih selesa bekerja sebagai seorang kawan....

mr.pres aka barn

mr.tp1 aka esso

mr.tp2 aka pojan

mr.bendahari aka bedom

kat sini juga aku ingin mngucapkan ribuan terima kasih kat orang yang aku rasa aku boleh panggil mentor aku....Troli sbb dia yang discover aku dlu...dia bagi kepercayaan kat aku untuk bantu dia time dia jadi mtm dlu...tq so much..sesungguhnya aku takkan lupakan jasa dan tunjuk ajar yang diberikan selama ini....

izzul,troli n me...

discoverer + sifu


sesungguhnya pengalaman selama setahun menjadi mtm ni telah mengajar aku sedikit sebanyak dalam membentuk untuk menjadi seorang yang cemerlang dari semua aspek...kepada barisan MTM yang bari sesi 2011/2012...btw kali ni mmg snngt kejutan...dimana mtm kali ni bukan ada top 5 tapi ada top6...sekali lagi,..kepada top 6 yang baru....gajus,baeng,izzul,azzam n jelmol..aku harap kita dapat bekerjasama dengan bagus n meneruskan kecemerlangan yang telah kita perolehi...aku yaking dngan korang....

akhir kata,...aku sentiasa mendoakan kejayaan semua...jangan capt putus asa n berfikiran negatif...im gonna miss all of u....



mantan besama dengan yang baru

gonna miss all of u...





1 comment: