Tuesday 19 April 2011

genting kota keriangan

hahaha...kali ni trip diteruskan lagi..hari tu sabah kali ni p plak GENTING kota keriangan....pengalaman bersama MTM 2010/2011 yang tak dapat dilupakan...huhuh....

genting...!!!


mmg best la dapat p..orang pn tak ramai...mmg la best...bkebanyakkan permainan dapat la main...puas la hati...huhuh...mmg sejuk kat atas tu..menggigil....

tapi aku rasa pengalaman yang aku tak dapat lupakan...1.bila naik kereta kabel tu....mak aih...aku ni da la gayat..mmg asek kne kaco je la...takut beb....paling menyeramkan bila nak balik...dalam tengah2 pejalanan nak balik tu...tetibe,...tak semena2  cable car tu tetibe slow n berhenti seketika..mmg seram la...mana tak nya..kan sebelum ni ada cite yang kabel car tu jatuh...seriau aku...hahahah...hampeh...

seram...hehehe...
gayat time ni..huhuh



yang ke-2...naik solero shot tu..mak datuk..mmg aku rasa punggung aku tinggal kat bawah...jatung kat atas...aku menjerit sekuat hati time main benda tu....mmg tak hengat la....

argh,....!!!!



apa pn..mmg best...tq so much kepada organizer...mmg best..nnt kita buat trip g k..;)

pose...!!!

rajang river

rajang river 2
time to go...hahahah





1 comment: