Saturday 30 April 2011

best3...

da lama rasanya tak mengarang blog ni..lately asik baca blog orang je...huhhuhu..apa pn bagi aku hari ni mmg best...hehehe

mana tak nya..makan besar hari ni...huhuh...semangnya hari ni ada  kenduri arwah kat slim river sempena hari ke-100 pemergian allahyarham ke rahmatullah....al-fatihah...semoga rohnya tergolong dalam golongan orang yang beriman...amin.,~

berbalik kepada cerita..makanan kenduri hari ni mmg best sangat...yang paling best tu sbb ada tempoyak...huhuh...mmg aku ada la mengidam nak makan tempoyak..last2 dapat time kenduri..hahahha...mmg sangt memuaskan hati...paling tak bleh blah bila aku soh mak aku tapau...heheheh....mmg sambung makan la kat umah...best2...

next plak...semalam prince william ngan kate kawen..wah...mmg wedding of the year..mmg best la tgk..rasa macam nak plak kawen macam tu...hahaha

actually skung ni musim exam...mmg memecahkan kepala bila jadual exm mmg kadang2 sangt kejam...mana tak nya..kali ni aku ada 2 hari yang satu hari ada 2 paper yang sangt tough...argh..mmg sangat mencabar minda..sampai tak tido dibuatnya....haish....tapi apa pn..itu semua cabaran untuk menjadi seorang yang berjaya...kan2...?????..btol tak?????

aku rasa cukup kot nak merapu...adios...

No comments:

Post a Comment