Monday 8 August 2011

sepupu oh sepupu

sememangnya da lama sangat tak menulis blog...sepanjang sebualn ni banyak benda yang berlaku..semuanya as usual memberi satu pengalaman baru kat aku khas nya dalam menjadi seorang manusia n muslim yang success dimasa akan datang...

antaranya perkara yang agak suprose bagi aku walaupun aku da taw...huhuhu...spupu kesayangan aku da nk tunang...tetibe happy,sebak,suke,duke..macam2 la bercampurnya perasaan aku...sememangnya dia lah yang paling rapat ngn aku...banyak benda yang aku ngan dia berkongsi...sharing...(tak same ke kan???hahahhaah). ye la...mana tak nya dlu aku ngan dia ske gile tgk berita tamil...bila tgk tu konfom aku ngan dia tergelak2 sampai guling2..aku pn tak sure la knpe aku ngan dia gelak...tapi yang pasti bila si pembaca berita tu bukak mulut je mmg aku ngan spupu aku sorang ni akan gelak sampai nk pecah perut..hahahahh....

apa pn aku mengucapkan tahniah kat dia ngan bakal tunang dia...hm...ni lagi satu..bila bercakap pasal bakal tunang spupu sorang ni...al-kisahnya bakal tunang nye adalah kawan aku time sekolah dlu...heheh..bila difikirkan semua mmg aku rasa kelakar sangat..ye la..kecik je dunia ni kan...pusing2 member rupanya...heheh...semoga berkekalan sehingga ke jinjang pelamin...sebagai seorang sepupu yang sangt sayangkan ko...aku n family akan sentiasa mendoakan kebahagiaan ko dunia dan akhirat..amin...selamat semuanya kepada norzuraiha che ahmad a.k.a deq-r...amin..

p/s-jangan tanya aku knpe aku buat entri ni..huhuhuh


No comments:

Post a Comment