Tuesday 9 August 2011

makan3

wat to do today????itu la benda yang tiap2 hari bermain dalam fikiran aku..hahaha...lagi satu..nk masak ape hari ni ek???so far alhamdullillah sejak dari hari pertama sampai la skung mak masak hari2...walaupun masakkan nya simple tapi ttp menjadi kepuasan dihati..biar masakkan tu sesimple mana pn tapi kalau nama da air tangan ibu...mau tak sedap..kadang2 makan berpinggan2..hahah..mmg kalau duk umah ni boleh psang badan...heheh..apa pn juadah buerbuka untuk hari ni sudah pun diputuskan..kobis masak lemak,sambal belacan dan ikan goreng...uuu...dap ee...fav aku tu...hehehe...thax to mommy...sbb sentiasa memberi yang terbaik untuk anak2nye...

ttp maintain untuk masak banyak walaupun hanya tinggal aku je kat umah ni...heheh...apatah lagi kalau adek2 aku ada..mmg makin banyak la..nk2 yang lagi 2 orang tu balik...laok simple pn makan sampai berpinggan2..hahah..penangan air tangan ibu...

ada la aku dengar ceramah..salah satu kunci  kemakmuran keluarga dan kejayaan anak2 adalah hasil dari air tangan ibu...heheh...mak pn ada pesan..kalau nk cari bini..cari yang pandai masak...so..untung la kalau bakal isteri pandai masak..mak sayang,mak mertua sayang..semua pn sayang...haha...mengarut dah ni...k la...chiow..






No comments:

Post a Comment