Thursday 19 May 2011

mid sem break

assalamualaikum..salam sejahtera dan salam satu malaysia....wah..macam bersyarah da plak....



btw,entri kali ni bukan pe pn..sekadar nak mengisi masa lapang...nak belajar menaip dengan pantas..boleh?????kalau tak boleh pn boleh kan jugak....



macam ni la kalau da duk umah...makan,surfing internet,tido,tgk tv..tu je la aktiviti harian kalau kat umah ni...mmg makin besar la aku dibuatnya...haish...da la besar....montel plak...habis...konon2 nya nak bersenam..tapi..macam tak kesampaian je...

just sekadar nak berkongsi cerita..semalam aku tgk la fast 5 dengan baeng(bukan nama sebenar) kat alamanda putrajaya....nth kenape..bila aku tgk cite tu aku dapat inspirasi...nk jadi tegas,garang..huhu..nth la..mungkin selama hari ni aku tak rasa macam tu kot..tapi kalau aku berubah menjadi sedemikian rupanya manusia..ada ke ornag nk kawan ngn aku lagi...hm...blom pape pn orang da kritik aku ni sombong la...itu la..ini la...hm..tak pe la..nk buat macam manakan..aku pn manusioa biasa...yang tak lari dari kesilapan....insyaallah aku akan cuba untuk berubah kepada yang lebih baik insyaallah....

lepas stress...sempat g b4 masuk wayang,...;)


apa pn bagi aku, pengalaman mengajar kita untuk menjadi lebih matang...jangan mudah putus asa n sentiasa terbuka untuk menerima kritikan dari orang lain...seperti kata mak aku..kita takkan sedar akan kesalahan diri kita sehinggalah lah ada orang yang datang menegur kita...apa pn..thx kepada yang datang menegur..terutamanya kawan2 yang sentiasa bagi dorongan dan nasihat kat aku...huhu...

time ngah melayari gambar2 di fb ni..teringat kenangan silam sepanjang di upm...ni la antaranya...huhuhuh

perasmian MSM


al-aikhwan johan fesnik 2011..;)
at cameron highland
sabah...

member2 poli...;)
daaappp eeee....;)

with en.shah b4 dia p netherland..;)

malam tunas budaya....
frm tersayang..;p
seyes aku rasa da merapek ni...apa pn...happy holiday...;)

No comments:

Post a Comment